.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش قيمت گوشت مرغ درگيلان

قيمت گوشت مرغ در هفته جاري در بازارهاي مختلف استان گيلان افزايش يافت از ? ???هزارو ? ????ريال در هر كيلوگرم در هفته گذشته به ? ???هزار و ? ????تا ? ???هزار ريال رسيد. فروشندگان علت اين افزايش قيمت را كاهش ميزان جوجه‌ريزي در مرغداريهاي استان به دليل بروز بيماري آنفلوانزاي مرغي در پرندگان وحشي تالاب‌انزلي در ماههاي گذشته عنوان مي‌كنند.

اين درحالي است كه به دنبال تاييد بيماري آنفلوانزاي مرغي در دو مورد از قوهاي تالاب‌انزلي، تنها مرغداريهاي موجود در شعاع پنج كيلومتري اين منطقه از جوجه‌ريزي برحذر شده و تاكنون هيچ مورد از بيماري آنفلوانزاي مرغي در مرغداريهاي صنعتي و بومي استان گيلان مشاهده نشده است.

از سوي ديگر ميزان مصرف گوشت مرغ در استان به دنبال رفع نگرانيهاي ناشي از وجود بيماري آنفلوانزاي مرغي و فرارسيدن سال جديد افزايش يافته است كه طبيعتا در افزايش قيمت گوشت مرغ در استان تاثيرگذار بوده است.

معاون امور دام و طيور سازمان جهاد كشاورزي استان گيلان گفت:افزايش قيمت مرغ در روزهاي پاياني سال امري طبيعي است. چون در روزهاي پايان سال تقاضاي مردم براي خريد مرغ بيشتر است در نتيجه قيمت نيز بالا مي‌رود.

وي اظهار داشت: يقينا در روزهاي آينده قيمت مرغ در استان گيلان كاهش مي يابدو مشكلي به لحاظ ذخيره‌سازي مرغ در استان گيلان وجود ندارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.